We will come back. Thanks for patience

Wednesday, October 5, 2011

Various Artists - Melodifestivalen 2006

Tracklist

Disc 1
01. Simone Moreno - Aiayeh (The music of the samba)
02. Electric banana band - Kameleont
03. Anna Sahlene - This woman
04. Magnus Bäcklund - The name of love
05. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
06. Pandang - Kuddkrig
07. Hannah Graaf - Naughty boy
08. Andreas Johnson - Sing for me
09. Magnus Carlsson - Lev livet
10. The elephantz - Oh yeah
11. Sonya - Etymon
12. Östen med resten - Ge mig en kaka till kaffet
13. Pablo Cepeda - La chica de la copa
14. Kikki Danielsson - Idag & imorgon
15. Niclas Wahlgren - En droppe regn
16. Velvet - Mi amore

Disc 2
01. BWO - Temple of love
02. Jessica Folcker - When loves coming back again
03. Gregor Michaj -  Mi amor
04. Jessica Andersson - Kalla nätter
05. The Poodles - Night of passion
06. Elysion - Golden star
07. Patrik Isaksson - Faller du så faller jag
08. Kayo - Innan natten är över
09. Roger Pontare - Silverland
10. Laila Adéle - Don't try to stop me
11. Günther & The sunshine girls - Like fire tonight
12. Sandra Dahlberg - Jag tar det jag vill ha
13. Evan - Under your spell
14. Rednex - Mama take me home
15. Björn Kjellman - Älskar du livet
16. Carola - Evighet