We will come back. Thanks for patience

Tuesday, August 9, 2011

Various Artists - Melodifestivalen 2002

Tracklist
CD1:
01. Exellence - Last to know
02. Tom Nordahl - Blue as her eyes
03. Barbados - Värden utanför
04. Camilla Lindén - Du har rört vid min själ
05. Brandsta City Släckers - Kom och ta mig
06. Zoë - Hollywood-Do
07. Richard Sköld - En värld som alltid brinner
08. Mendez - Adrenaline
09. Poets - What difference does it make
10. Jennifer Newberry - Ingenting ingenting
11. Javiera - No hay nada más
12. Martin - Du och jag (I hela världen)
13. Ann-Louise & Molle - Sluta
14. Jakob Stadell & Voice Boys - Ge mig mitt hjärta tillbaka
15. Afro-Dite - Never let it go
16. Annika Ljungberg - Sail away

CD2:
01. Tove Jaarnek - Back again
02. Date - Det innersta rummet
03. Linda Grip - You're the best thing
04. Arvingarna - Ingenting är större än vi
05. Östen Med Resten - Hon kommer med solsken
06. Rolf Carlsson - Tidig är tiden
07. Sylvia Vrethammar - Hon är en annan nu
08. Hanna & Lina - Big time party
09. Kina Jaarnek - Son of a liar
10. Solo - Ge mig himlen för en dag
11. Niklas Andersson - I want you
12. Friends - The one that you need
13. The Honeydrops - It takes 2
14. Kikki, Bettan & Lotta - Vem é dé du vill ha
15. Jan Johansen - Sista andetaget
16. Fredrik Wännman - Vackrare nu