We will come back. Thanks for patience

Monday, August 22, 2011

Various Artists - 25 Danske Melodi Grand Prix Hits 1960-2000

Tracklist
01. Otto Brandenburg - To lys på et dord
02. Grethe & Jorgen Ingmann - Dansevise
03. Gitte Haenning - Jeg snakker med mig selv
04. Bjørn Tidmand - Sangen om dig
05. Ulla Pia - Stop mens legen er god
06. Tommy Seebach - Disco tango
07. Lecia & Lucienne - Bye bye
08. Tommy Seebach - Krøller eller ej
09. Jens Brixtofte - Video, video
10. Tommy Seebach - Hip hurra - Det' min fødselsdag
11. Snapshot - Gi'r du et knus
12. Kirsten og Søren - Det' lige det
13. John Hatting - Donna donna
14. Tommy Seebach - Pyjamas for to
15. Lecia Jønsson - Det' en hemlighed
16. Kirsten og Søren - Sku' du spørg' fra no'en
17. Birthe Kjær - Din musik, min musik
18. Tommy Seebach - Det' det jeg altid har sagt
19. Lecia Jønsson - Hvis nu lykken findes
20. Tommy Seebach - Det' gratis
21. Kirsten og Søren - Ka' du se hva' jeg sa'e
22. Birthe Kjær - Vi maler byen rød
23. Kølig Kaj - Stemmen i mit liv
24. Michael Teschl og Trine Jepsen - Denne gang
25. Brødrene Olsen - Smuk som et stjerneskud